KLAV geeft je een administratief duwtje in de rug!

maandag 20 juni 2022
Terug naar overzicht

Heb jij het ook zo druk en hink je steeds achterop met jouw administratie? Slorpen jouw administratieve taken een groot deel van jouw (privé-)tijd op? En zou je maar al te graag een deel van jouw administratie uit handen geven? Dan is onze nieuwe dienstverlening, waarbij wij zorgen voor administratieve ondersteuning bij jou in de apotheek, precies wat jij zoekt.

Een administratief medewerker neemt je de gewenste taken uit handen, maar jij behoudt het algemene overzicht. Zo bespaar jij kostbare tijd en kan je focussen op wat écht belangrijk is.

Apotheker Evelyne Vanhaesebrouck getuigt over haar ervaringen met onze administratieve medewerker:

"Vroeger moest ik alle administratie zelf doen. Dit moest dan snel tussen het andere werk door gebeuren of 's avonds laat. Ik kon nooit aan één stuk doorwerken aan mijn administratie, waardoor het veel langer duurde om alles gedaan te krijgen. Onze administratieve hulp werkt echt dedicated waardoor er bergen werk worden verzet. Ze weet van aanpakken, gaat proactief te werk en brengt heel wat kennis en ervaring mee. Ze is continu bezig met het verbeteren van onze processen, en plannen die er al heel lang liggen worden nu eindelijk uitgevoerd. Sinds we een administratief medewerker hebben, is onze administratie sowieso al veel beter georganiseerd. Het is een echte verademing."

 

» Lees hier het volledige verhaal van Evelyn & meer info over deze dienst «

 

Wil jij jouw administratieve taken deels overdragen aan een administratief medewerker? Laat het ons dan snel weten: contacteer ons telefonisch (011 28 78 00) of via mail (info@klav.be) en voor je het weet loopt jouw administratie weer helemaal op wieltjes!

© 2022 KLAV - Ilgatlaan 5 - 3500 Hasselt - T: 011/28 78 00 - F: 011/28 78 01 - info@klav.be - Sitemap - Disclaimer - Privacy Policy