Welk verloningssysteem is het meest interessant binnen jouw apotheekteam? Hoe ga je om met absenteïsme en moeilijke evaluatiegesprekken? En hoe kan je het (tijdelijk) wegvallen van een werkkracht snel opvangen? Dankzij onze nieuwe dienstverlening krijg jij concrete oplossingen voor al jouw HR-vragen!

 

Wat mag je verwachten van onze HR-dienstverlening?

Ondersteuning bij personeelsmanagement:

- Begeleiding bij aanwervingen en selectieprocedures

- Snelle tijdelijke versterking van jouw apotheekteam dankzij onze pool apotheken & assistenten

 

Begeleiding inzakeloonadministratie:

- Opmaak van arbeidsovereenkomsten op maat van jouw apotheek

- Opstellen en afleveren van loonbrieven

- Bijstand bij controles van RSZ, sociale inspectie of toezicht sociale wetten

 

Professionele juridische bijstand:

- Sluitende arbeidsovereenkomsten en-reglementen

- Tips rond flexibel verlonen

- Advies over sociale wetgeving en arbeidsrecht

 

Ondersteuning voor een performant apotheekteam:

- Wellbeing & coaching

- Evaluatie- en functioneringsgesprekken

- Tegengaan van absenteïsme

 

 

Benieuwd hoe wij jouw personeelszaken kunnen optimaliseren?

Contacteer ons via info@klav.be of op het nummer 011 28 78 00 en vraag vrijblijvend een gesprek aan!

© 2024 KLAV - Ilgatlaan 5 - 3500 Hasselt - T: 011/28 78 00 - F: 011/28 78 01 - info@klav.be - Sitemap - Disclaimer - Privacy Policy