SD Worx: maak de overstap en geniet van voordelige voorwaarden

maandag 28 mei 2018
Terug naar overzicht

Het partnership tussen KLAV en SD Worx gaat intussen al het derde jaar in. Ook dit jaar krijgt u de kans om mee te genieten van het partnership tussen KLAV en sociaal secretariaat SD Worx. SD Worx zorgt voor een kwalitatieve sociale en loon-administratie en HR-advies op maat van uw apotheek. 

 

 

Bent u overtuigd van de meerwaarde? Sluit dan ook vanaf 1/1/2019 aan bij SD Worx als partner voor uw loonverwerking.



UW VOORDELEN

    Begeleiding met kennis van zaken 

Alle apotheekdossiers worden gecentraliseerd binnen een team met een uitgebreide kennis van het PC 313. Persoonlijke begeleiding staat centraal, zodat u weet bij wie u terecht kunt.

   Een kwaliteitsvolle dienstverlening 

KLAV waakt over de kwaliteit van de geleverde diensten en de tevredenheid van haar leden over SD Worx. Hebt u klachten of suggesties over SD Worx? U staat niet alleen: KLAV ondersteunt u om tot een tevreden relatie te komen.

   Informatie op maat 

KLAV en SD Worx vertalen de sociale wetgeving naar uw apotheekpraktijk, dankzij een nieuwsbrief, thema-acties en infosessies.

   En natuurlijk: u geniet van een voordelig tarief - afhankelijk van uw huidige partner en uw huidig tarief bespaart u op de loonberekeningen tussen de 15 à 40%, of misschien zelfs meer.

SD Worx rekent geen rechtzettingskosten als er correcties op de loonberekening moeten gebeuren. De overstap naar SD Worx gebeurt kosteloos (normale kostprijs = € 150). Wij voorzien een speciale en voordelige prijs voor toekomstige groepsinitiatieven, zoals consulting bij het opstellen van een arbeidsreglement op maat.

Tarief vanaf 1/2019 voor bestaande apotheken en nieuwe
apotheken die overstappen vanaf 1/1/2019

Met volmacht Zonder volmacht
Beheerskost per maand per werknemer € 20,78 € 21,52
Kost berekening uitkering voor bedrijfsleider € 9,36 € 17,89

 

U hebt de mogelijkheid om een volmacht te geven op uw rekening. De RSZ-bijdrage, de bedrijfsvoorheffing, de beheerskosten en eventueel de lonen worden dan maandelijks automatisch geregeld. Zo kunt u gerust zijn dat u maandelijks tijdig betaalt aan de overheidsinstanties en vermijdt u dus eventuele boetes.

Bij de opstart overloopt SD Worx samen met u de belangrijkste verplichtingen die u als werkgever moet vervullen, zodat u gerust kunt zijn dat u minimum mee bent met de wettelijke eisen. Moesten er problemen gedetecteerd worden, voorziet SD Worx advies op uw maat, in overeenstemming met uw wensen.

 

Bent u ook overtuigd van de meerwaarde? Stap dan mee over! 

Aarzel dus niet. Als u wenst over te stappen vanaf 1 januari 2019, moet u uw opzeg geven bij uw huidige partner, per aangetekend schrijven en uiterlijk tegen 22 juni 2018. Contacteer KLAV en wij bezorgen u de nodige documenten. 

            Vul 1 opzegbrief in per vennootschap. Klik hier om de opzegbrief te openen
            Vergeet zeker de datum en uw handtekening niet. 
            Terug te bezorgen aan KLAV vóór 22 juni 2018, bij voorkeur per post.   
            Als u ons uw opzegbrief faxt of mailt, bewaar dan zeker uw originele versie als bewijs. 
            Samen met SD Worx bezorgen wij uw opzegbrief tijdig aan uw huidig sociaal secretariaat. 
            Nadien contacteren we u met details over het verdere verloop. 


! U kunt enkel overstappen op 1/01/2019 als uw opzeg tijdig gedaan werd. 

Opgelet: de opzegbrief geldt enkel voor de opzeg van de samenwerking met uw sociaal secretariaat. Als u wenst over te gaan met andere externe diensten (Externe Preventiedienst, kinderbijslagfonds,..) dient u een aparte opzegbrief op te maken. Hiervoor kunt u ons altijd contacteren.



Hebt u nog vragen of wenst u meer informatie? Contacteer ons gerust! 

© 2022 KLAV - Ilgatlaan 5 - 3500 Hasselt - T: 011/28 78 00 - F: 011/28 78 01 - info@klav.be - Sitemap - Disclaimer - Privacy Policy